Toronto-Vancouver-2016.reismee.nl

Burnaby-Vancouver

Burnaby-Vancouver

Vandaag een rustdag, nou ja er moet gewerkt worden.

Uitgeslapen tot 8 uur en rustig ontbeten. Daarna met een camper Propaangas gaan bijvullen en dan op de camping de car-wash gebruikt, daarna hetzelfde ritueel met de andere camper.

Campers van binnen gepoetst en de koffers ingepakt voor morgen.

Bording-pass uitgedraaid en tijden van vertrek gecheckt.

Spullen die over zijn zoals koffiezetapparaat, filters enz. kunnen hier op de campingwinkel worden neergezet voor startende campers. Zelf konden wij nog flessenwater en jam meenemen, ideale regeling.

Morgenvroeg de campers inleveren in de deelgemeente Delta, op zo'n 24 km van hier, en dan met een taxi naar het vliegveld.

Vannacht heeft het de hele nacht geregend en nu overdag is het weer redelijk te noemen.

Dan zit onze mooie reis er op, we hebben ontzettend veel gezien en alle weergoden zowat tegen gekomen.

Wat ons is opgevallen tijdens koude dagen waarin wij wegdoken in onze warme truien en jassen dat hier mensen met T-shirt, zelfs eentje met ontbloot bovenlijf en in korte broeken en teenslippers liepen. Zal wel te maken hebben dat de Eskimo's kortbij leven en deze lui door Eskimo's gemaakt zijn volgens Peter.

We hebben:

- 6232 km gereden

- 1431.5 liter benzine getankt

- In de provincies Ontario, Alberta en British Columbia van Canada gereden

- In de USA

1.Michigan 2.Indiana 3. Illinois 4. Iowa 5.Minnesota 6.South Dakota 7.Wyoming en 8.Montana doorkruist

- Op 17 campgrounds overnacht (prijzen tussen US$ 65 en Can$ 25)

- Minstens 8 Nationale Parken bezocht.

Hans en Maria

We wensen jullie een goede terugreis en welkom in Nederland, Geleen en Partij!????????????

Hans en Maria

Hoe die vraagtekens daar komen, weet ik ook niet.....was iig. Niet de bedoeling! Groetjes uit het mooie Partij, van Hans en mij!

Peter

Welkom thuis!